SPØRGSMÅL OG SVAR

TIL OPELCONNECT-STORE

Nedenfor har vi samlet en række typiske spørgsmål og svar i forhold til brugen af OpelConnect-Store.

 

Du kan tilføje 1-10 biler på din konto.

Inde i Services Store, kan du tilføje en eller flere biler ved at klikke på "MIN KONTO", "MIN BIL", "SE MINE BILER" og klik på "TILØJ BIL" knappen.

Opret forbindelse til din konto på MyOpel, i toppen til højre på forsiden vælger du herefter "Se min profil" og klikker "mit password". Hvis du har en OpelConnect Store, vil din nye adgangskode automatisk blive tilføjet.

Sådan laver du en MyOpel konto:

Gå ind på hjemmesiden: (
https://connect.opel.dk)
Hvis du ikke har oprettet en konto endnu, vælg "opret konto"
Vælg dit bruger-id ved at vælge en e-mail og en adgangskode
Udfyld personlige oplysninger, bilinformationer og godkend
En besked skulle nu komme frem, for at bekræfte at din konto nu er oprettet. Du vil herefter få en mail som du skal acceptere for at aktivere din konto, i din e-mails indbakke. Vælg mailen og klik på "Aktiver konto"

Du har 20 dage til at bekræfte din tilmelding, herefter vil dine personlige oplysninger blive slettet automatisk og du vil blive nød til at oprette en konto på ny.

Husk at tilmelding er gratis.

Når kontoen er oprettet og aktiveret, vil du modtage en ny mail med dit login og din valgte adgangskode og et nyt link som bruges til, at oprette forbindelse til din konto første gang du skal logge ind.

Gå ind på din konto på MyOpel
Du kan selv manuelt slette en eller flere biler ved at klikke på "Mine biler". Herefter skal du klikke in på "Vælg din bil" sektionen, klik på "Slet denne bil". De biler du slettet på din konto vil blive kopieret til din konto på OpelConnect Store.

En fornyelse af en pakke vil ske ved afslutning af din kontrakt. Du vil ikke have mulighed or at genaktivere din kontrakt før efter at din kontrakts slutningsdato. Derfor vil du blive nød til at forny din kontrakt hver gang den udløber for at blive ved med at bruge tjenesten.

Hvis du har nogle Connected Services-kontrakt (Teleservice, Connect Nav, Fartkamera/farezoner), ifølge med et gensalg af din bil eller afslutning på leasing SKAL du informere os om af afmelde din service. Kontakt venligst Opel kundeservice ved hjælp af hjemmeside.

Efter du har afinstalleret MyOpel applikationen, vil al data som er relateret til din bil (GPS, servicealarm, rejser mm.) permanent slettet. Dog vil din personlige data som relatere sig til din profil stadig være tilgængelig.

Hvis du allerede har en konto MyOpel, kan du logge ind ved hjælp af de samme oplysninger du har angivet i OpelConnect Store.


For at kunne oprette en konto skal du:
Logge ind i OpelConnect Store:
Hvis du allerede har en konto på MyOpel, skal du logge ind med de samme oplysninger som du har angivet her, ellers skal du klikke på "Opret en konto":
Tilføj din bil ved at klikke på "Tilføj bil"
Hvis billedet svare til din bil, klik på "Bekræft", eller skal du igen indtaste dit VIN-nummer.

OpelConnect Store er en dedikeret platform til alle Opel connected services. Du vil have mulighed for at styre alle dine connected services for din bil, via denne platform. Besøg OpelConnect Store for at læse mere om økosystemet for Opel connected services.

Takket være din OpelConnect Store konto, kan du håndtere alle dine connected services hjemmefra. For mere information omkring dine connected services skal du besøge OpelConnect Store.

Din OpelConnect Store konto gør det muligt at håndtere alle dine Opel connected services samtidig med at du vil få information om nye tilbud. Takket være din OpelConnect Store konto kan du tilmelde, forlænge eller fornye din connected services tilbud. MyOpel applikationen gør det muligt at bruge dine tilmeldte connected service med det samme via din OpelConnect Store konto.

Hvis du allerede har en MyOpel konto, kan du logge ind med det samme med dine oplysninger du har oprettet via OpelConnect Store

Din MyOpel og OpelConnect Store-konto er den samme. Begge er knyttet sammen, og enhver ændring overføres.

For at afmelde dig OpelConnect Store, skal du gå til din personlige konto i OpelConnect Store - "MIN KONTO> MINE PERSONLIGE DATA" rul ned ad siden, klik på "AFMELD" Denne handling vil ikke have nogen indflydelse på dine igangværende kontrakter. Hvis du ønsker at opsige dine kontrakter, skal du kontakte vores HelpDesk.

Hvis du sælger din bil, ja. Hvis du ikke ønsker, at den nye ejer får adgang til dine personlige oplysninger, kan du opsige din kontrakt ved at kontakte Opel HelpDesk.

Nej, men du kan få adgang til disse informationer på din MyOpel-konto.

Din konto debiteres 14 dage efter, at tjenesten er aktiv. Du vil modtage en email med bekræftelse.

Ja, du skal bare indtaste VIN-nummeret i det markerede felt.

Nej, den online platform er det eneste alternativ i øjeblikket.

Ja. Du skal bare tilføje VIN-nummeret i feltet 'TILFØJ KØRETØJ' under 'MIN KONTO'.
Den nye bil tilføjes derefter automatisk i MyOpel-appen.

Du skal omregistrere din bil på din OpelConnect Store-konto.

Ja. Fjernelse af en bil fra din personlige konto har ingen indflydelse på de abonnerede tjenester. Hvis du vil se dine aktive kontrakter, bliver du nødt til at genregistrere din bil til din personlige konto.

Efter fjernelse af din bil i OpelConnect Store kan du ikke se dine aktive kontrakter eller abonnere på en tilsluttet service. Sletning af et køretøj har imidlertid hverken forekomst på dine aktive tjenester eller dine kontrakter.
Hvis du fjerner en bil fra OpelConnect Store, slettes også køretøjets data i MyOpel-app.

Hvis du afmelder dig, vil du ikke længere kunne modtage oplysninger om dine kontrakter. Afmelding har dog ingen indflydelse på dine kontrakter eller dine tjenester.

Nej. På OpelConnect Store byder vi alle kunder, der er interesseret i Opel velkommen, uanset om de ejer en Opel eller ikke. Dog er det kun de kunder, der ejer en Opel, der kan købe vores tilsluttede tjenester.

Du kan ændre email-adressen på din OpelConnect Store-konto ved at gå til "MIN KONTO"> "MINE PERSONLIGE DATA".
Den nye email-adresse ændres også automatisk på din MyOpel-konto.

Klik på "Glemt adgangskode" på hjemmesiden til OpelConnect Store. Indtast din email som er tilkoblet din konto, og klik derefter på "OK". Du vil modtage en email med den nye adgangskode. Den nye adgangskode fungerer også for MyOpel-kontoen.

Ikke alle de tilsluttede tjenester er tilgængelige for alle køretøjer. Fanen "HJEM" i OpelConnect Store filtrerer automatisk de tilgængelige tjenester til dit køretøj. Du kan administrere denne handling via de "Tilgængelige tjenester" i øverst venstre hjørne i sektionen Shop.

Gå til OpelConnect Store for at abonnere på en tilsluttet service. Du skal oprette en konto og tilføje dit køretøj via VIN. Klik på "HJEM", derefter på "OPDAG" på den ønskede service og derefter på "TILFØJ TIL KURV". Acceptér de generelle salgsbetingelser, klik derefter på "FORTSÆT", udfyld din faktureringsadresse og personlige oplysninger, og klik derefter på "FORTSÆT". Udfyld den sikrede betalingsformular og klik derefter på "OK". Du vil snart modtage en bekræftelse af din ordre via mail.

Du kan ændre dit telefonnummer på din konto, ændringen sker automatisk også på din OpelConnect Store-konto, hvis du har en.

Telefonnummeret er det, du har indtastet på din MyOpel app / OpelConnect Store-konto. Hvis du ændrer dit telefonnummer på en af ​​disse platforme, opdateres det automatisk på den anden platform.

Log ind i OpelConnect Store, og du kan se alle abonnerende tilsluttede tjenester, der er aktive.

Opel Teleservices er i øjeblikket kun tilgængeligt for detailforbrugere, der har et køretøj udstyret med Opel Connect SOS og Assistance. For at aktivere Opel Teleservices, skal du logge på OpelConnect Store og abonnere og acceptere betingelserne samt betingelserne for tjenesterne. Aktiveringen træder automatisk i kraft indenfor 7 dage, under visse betingelser (det anbefales at bruge køretøjet regelmæssigt i mindst 3 dage i et område, der er dækket af en mobiltelefonoperatør).

Betingelserne kan findes i OpelConnect Store under din konto, når du er logget ind.

Nej, OpelConnect Store-platformen tilbyder ikke feedback på din bils data. Find alle oplysninger om din bil på din MyOpel-konto.

Hvis du ønsker at opsige en tilsluttet servicekontrakt, skal du kontakte Opel HelpDesk via telefon eller kontaktformularen. Du finder alle nødvendige oplysninger om OpelConnect Store nederst på siden i afsnittet "Kontakt".

Gå til din konto på OpelConnect Store. Du kan manuelt tilføje et eller flere biler ved at klikke på "TILFØJ MIN BIL". Indtast VIN, og klik derefter på: "TILFØJ MIN BIL" Hvis den viste bil svarer til modellen på din bil , skal du klikke på 'Bekræft' (hvis det ikke stemmer, så tjek venligst VIN).


For at tilføje flere biler skal du gå til 'MIN KONTO' og 'TILFØJ BIL'.

Gå til din konto på OpelConnect Store, gå til 'MIN KONTO> PERSONLIG INFORMATION' og klik på pennelogoet, derefter på 'Skift'. Enhver ændring overføres til MyOpel-appen.

Ja, vi anbefaler kraftigt at vente mindst 2 dage efter levering af din bil, før du abonnerer på OpelConnect Store, fordi du har brug for bilens VIN for at tilføje din bil til kontoen.

Telefonnummeret kræves for brug af tjenesten, det er kun påkrævet ved tilmelding til Teleservices.

Hvis der allerede er tegnet en Teleservice-kontrakt for din bil, vises det i de oplysninger, der er relateret til din bil. Hvis du mener, at dette gælder en tidligere ejer og ønsker at ændre disse oplysninger, skal du kontakte kundeservice via telefon eller kontaktformularen.

3 års fartkamera-tilbud er tilgængeligt for biler, der er mere end et år gammel.

Hvis du ønsker at slette din konto beder vi dig kontakte os på denne mailadresse og angive email, navn og stelnummer på din bil.
privacyrights-opel@mpsa.com