Opel - myOpelService

DET NYE MYOPEL-UNIVERS.

Da vi i øjeblikket er i gang med forbedre brugeroplevelsen på myOpel.dk, samt i myOpel app'en, vil der desværre kunne opleves midlertidige uregelmæssigheder, der kan forringe brugeroplevelsen. En oversigt over allerede kendte problemer og ændringer kan ses herunder.

Ny myOpel-bruger:

  • Ved oprettelse af sikkerhedsspørgsmål kan der desværre ikke på nuværende tidspunkt anvendes specialtegn som f.eks. Æ, Ø og Å, samt mellemrum. Vi arbejder på at finde en løsning på dette problem hurtigst muligt

 

Eksisterende myOpel-bruger:

  • Din Opels servicehistorik og elektroniske tilstandsrapport er ikke længere synlig, hvis ikke din Opel er verificeret af et autoriseret Opel værksted. Kontakt derfor venligst dit Opel værksted for verificering af din bil.
  • Visse funktioner i myOpel app'en er ikke længere tilgængelige.

 

myOpel app'en erstattes af en ny app i løbet af efteråret og det betyder, at den nuværende app ikke længere opdateres med data fra myOpel.dk, samt at visse funktioner ikke længere er aktive.

 

Vi beklager eventuelle gener, dette måtte medføre, og lover, at vi med rettelserne vender tilbage med et nyt og forbedret myOpel-univers.